Sending them off while singing "A por ellos" ("Go get them").
Video from in front.
Recording form another viewpoint
Otra salida de Guardia Civil a Cataluña ahora desde Toledo pic.twitter.com/puhiShlSek
— Jose Antonio Cuesta (@ja_cuesta) 26 de septiembre de 2017

Spanish citizens giving a send-off to the Policía Nacional as they head to Catalonia.