Matinada. Més de 50 persones.
Matinada. Simulacre de resistència pacífica.
Tres quarts de sis del matí.
Protegint l'escola.
Els veïns han preparat un bon dinar.
Votant.
Quinze furgonetes de la Policia Nacional.
Aplaudiments als Mossos.
Gràcies @mossos !!#1Oct #referendumCAT #Referendum #conchaespina #GraciesMossos #besòs #SantMarti #HemVotat @escolesobertes pic.twitter.com/fzPL8CrI2i
— Alva Heroine (@AlvaHeroine) 1 d’octubre de 2017

En algun moment del dia s'hi presenta la Policia Nacional, però no hi va haver càrrega ni es van endur les urnes.