La gent es concentra per protegir l'ajuntament davant dels rumors que arriba la Guardia Civil.
Es tanquen la resta de col·legis i la gent es concentra a l'ajuntament.
Tots cap a l'Ajuntament que volem anar al cine #balaguer #CatalanReferendum pic.twitter.com/MmebKAc2uY
— Joan Blanch 🎗 (@blanchjoan) 1 d’octubre de 2017
Només queda obert l'ajuntament.
Bloquejant l'entrada.
Des de dalt
Acabant de votar.

Es vota amb normalitat. A partir d'un moment aquest és l'únic centre que quedarà obert a causa de la por a que hi vagi la Guardia Civil.